Monday, April 1, 2013


Teise elu kogemus


Teine elu ehk second life on virtuaalmaailm, mis on segu  graafikaga jututoast ja arvutimängust. Teine elu on tabav nimi, kuna seal saab suhelda, ehitada, areneda jmt. Siiski pole ma tänini leidnud eriti aega ei arvutimängudele, veel vähem sellistele virtuaalsetele maailmadele.

Seega räägin skeptiku kogemusest. Esmalt läksin SL veebilehele ja vaatasin treilerit (http://secondlife.com/whatis/?lang=en-US) – ei olnud just minu jaoks. Kõva diskomuusika ja kellegi tapmine ei tundu just eriti vahvana (ju siis sattus olema lihtsalt selline treiler). Läksin siis youtube ja otsisin veel SL videoid ja vaatasin järgmist http://www.youtube.com/watch?v=2mVUXnAeibE (10 Cool Things to Do in Second Life). Hmm, ei veennud mind see lugu ehk tundsin, et tõesti pean ennast ületama, et seda kasutama hakata.

Sundisin end konto looma, et natuke päris kogemust saada. Allalaadimise protsess ei olnud keerukas, aga siiski tüütu, et midagi üldse pean alla laadima. Lisaks kuna mu netiühendus just ei torma, siis võttis see ikka natuke aega ka. Njah ja kuna ma ei olnud adminnina sisselogitud sain loomulikult vastu näppe. Uus katse run as (õnneks võimaldas, kõik programmid seda ei võimalda) adminnina. Taas pikk ootamisaeg – kuna alustas downloadi otsast peale… ja mõne ootamise peale sain järgmise vea … the following meida plugin has failed … media_plugin_webkit. Samas kui veateate juures oleval ok nupul vajutasin sain justkui edasi. Siiski sisse saada ei õnnestunud ja arvuti hakkas ähvardavalt kohisema. Võimalik, et mul pole piisavalt võimas masin :D

Ehk selleks korraks mu kogemus piirdus sellega ja tundub, et kuna tegin seda vastumeelselt, siis lahendus mu oma armas arvuti asja minu kasuks:)

Kokkuvõttes, minu jaoks need virtuaalmaailmad pole, aga ei hakka ka arvustama neid kelle jaoks nad on. Igaühel on õigus ju ise otsustada, mis ta oma ajaga teeb.

No comments:

Post a Comment